Vrijwilliger Klantcontact – Voedselbank Maastricht

Ben jij communicatief sterk en help je graag mensen? Als vrijwilliger klantcontact ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en andere betrokkenen bij Voedselbank Maastricht.

Wat ga je doen?

  • Fungeren als eerste contactpunt per telefoon en e-mail voor klanten, leden, leveranciers, vrijwilligers en andere betrokkenen.
  • Vragen beantwoorden, informatie verstrekken en suggesties of verzoeken doorzetten naar de juiste personen.
  • Secretariële en administratieve ondersteuning bieden aan bestuursleden, teamcoördinatoren en projectmanagers.
  • Zorgdragen voor een overzichtelijke administratie en registratie van klantcontacten.
  • Helpen bij het stroomlijnen van de interne en externe communicatie.
 

Wat breng je mee?

  • Affiniteit met de missie van Voedselbank Maastricht.
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Klantvriendelijke en servicegerichte instelling.
  • Ervaring met administratieve en/of secretariële taken is een pre.
  • Basisvaardigheid in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Zelfstandige en proactieve werkhouding.
 

Wat bieden wij?

  • Een betekenisvolle vrijwilligersfunctie waarin je direct impact hebt.
  • Een warme en betrokken werkomgeving.
  • De kans om je communicatie- en administratieve vaardigheden verder te ontwikkelen.

Urenaanduiding

  • Deze taak zal per week tenminste 12 uur inhouden.
  • Een goede verdeling over de week is van belang (voorkeur dinsdag en donderdag).

 

Het gaat om vrijwilligerswerk. Geen betaalde functie.

 

Procedureel:

Wil je een bijdrage leveren aan onze organisatie, solliciteer dan. Mail naar [email protected].

Heb je echter eerst nog vragen? Stel ze. De voorzitter, Frens Lemeer is beschikbaar via 0615615829.

Solliciteren